Вакансії

Колектив нашої компанії – це серце усього великого механізму, і він відіграє неабияку роль для повноцінного існування організації. Ми вважаємо, що люди, які працюють в “Aquila Україна” – це найголовніший ресурс і прагнемо, щоб кожний зміг найяскравіше розкрити себе. Компанія “Aquila Україна” зростає і розвивається, наші співробітники проходять найкраще сучасне навчання, вдосконалюють свої навички і освоюють нові напрямки, стаючи фахівцями своєї справи та справжніми спеціалістами. Саме тому так багато з них стали керівниками відділів за невеликий термін. Ми завжди раді новим обличчям в нашій дружній сім’ї, і тому відкриваємо нові вакансії:

Відправити резюме

Safety

captchaPlease input letters you see on the image.
Click on image to redraw.

Вакансії

  • Що необхідно робити:

    1. Оформлення та введення первинної документації в 1С: прихід ТМЦ, витрати (рахунки, накладні), акти виконаних робіт, реєстри банку, рахунки на оплату, виписка подорожніх листів, облік і підшивка документів
    2. Проведення виписок в 1С на підставі платежів у клієнт-банку
    3. Роздруківка дублікатів документів, відправка поштою
    4. Заповнення книг обліку доходів по СПД
    5. Облік палива і автомобілів на підприємстві
    6. Кадрова документація
     

    Нам важливо, щоб у Вас була:

    1. Вища або спеціальна освіта (бухгалтерський облік або аудит)
    2. Досвід роботи бухгалтером від 1 року
    3. Досвідчений користувач 1С: Бухгалтерія 8.2, Excel, MEDoc, Word
    4. Знання податкового законодавства, бухгалтерського обліку
    5. Здатність швидко працювати з великими обсягами господарських операцій (номенклатурою).
     

    Ми пропонуємо:

    1. Графік роботи: понеділок - п'ятниця, 09.00 - 18.00
    2. Оплачувана відпустка
    3. Робота в молодому і швидко зростаючому колективі
    4. Можливість кар'єрного росту
    5. Офіс знаходиться біля М Почайна
    6. Зарплата договірна за результатами співбесіди
     

  • Основні завдання:

    • Завантаження / вивантаження вантажу
    • Переміщення товару по складу і його розміщення
    • Комплектація товару згідно з документацією
     

    Кого ми очікуємо побачити:

    • Чоловік;
    • Фізична витривалість, спортсмени вітаються!
    • Можливо без досвіду роботи
    • Відсутність судимості
     

    Ми пропонуємо:

    • Графік роботи: понеділок - п'ятниця, 09.00 - 18.00
    • забезпечення робочим одягом
    • дружний згуртований колектив
    • розвозка зі складу та на склад
    • офіційне працевлаштування та виплата зарплати без затримок!
    • Премія за результатами виходів на роботу
    Місцезнаходження - с. Зазим'я, безкоштовна розвозка на склад і назад з м. Бровари
     

  • Що ми очікуємо від Вас:

    • Вища освіта (технічна, економічна, інформаційні технології);
    • Розуміння технологій Інтернет-маркетингу, SMM, SEO (для організації і контролю роботи фахівців);
    • Уміння працювати з декількома проектами одночасно і розставляти пріоритети;
    • Глибоке вивчення і знання особливостей продукту, аналіз вимог споживачів, конкурентного середовища, дослідження ринку;
    • Розробка стратегії просування та інтернет-продажів;
    • Досвід роботи в компанії, яка займається продажами на ринку В2В, B2C - буде перевагою;
    • Досвід розробки та реалізації короткострокових і довгострокових маркетингових стратегій;
    • Наявність успішно реалізованих маркетингових проектів;
    • Ведення усієї необхідної аналітичної звітності
     

    Що необхідно зробити:

    • Сформувати і реалізувати маркетингову стратегію;
    • Побудувати канали комунікацій з В2В сегментом;
    • Розробити та провести заходи, компанії з просування;
    • Організувати заходи, спрямовані на підвищення упізнавання і правильної асоціації компанії на ринку;
    • Позиціонувати бренд відносно конкурентів, виявити конкурентні переваги і ключові цінності;
    • Підготувати маркетингові матеріали (розробити каталоги, брошури, рекламні макети, сувенірну продукцію);
    • Реалізувати заходи щодо Інтернет-просування (SEO-просування сайту, підготовка дайджестів і розсилок, випуск матеріалів в онлайн каналі);
    • Провести аналіз віддачі маркетингових програм, надати рекомендації, оптимізувати фінансові вкладення у просування продукту;
    • Організовувати роботи зі створення відеоконтенту, робота з youtube каналом.
     

    Від нас:

    • Затишне і комфортне робоче місце в центрі міста
    • Позитивний молодий колектив
    • Можливість рости і розвиватися, підвищувати свій рівень
    • Своєчасна виплата заробітної плати;
    • Офіційне працевлаштування;
    • Можливість створювати цікаві проекти і керувати командою;
    • Остаточний рівень заробітної плати за результатами співбесіди.
     

Якщо Вас зацікавили наші пропозиції,

будемо раді знайомству із Вами!


Контакти

Телефон

073 217 7777

0800 21 7777

Адреса

04080, м Київ,

вул. В. Хвойки, 21

Режим роботи

Понеділок – п'ятниця

9:00 – 18:00