Вакансії

Колектив нашої компанії – це серце усього великого механізму, і він відіграє неабияку роль для повноцінного існування організації. Ми вважаємо, що люди, які працюють в “Aquila Україна” – це найголовніший ресурс і прагнемо, щоб кожний зміг найяскравіше розкрити себе. Компанія “Aquila Україна” зростає і розвивається, наші співробітники проходять найкраще сучасне навчання, вдосконалюють свої навички і освоюють нові напрямки, стаючи фахівцями своєї справи та справжніми спеціалістами. Саме тому так багато з них стали керівниками відділів за невеликий термін. Ми завжди раді новим обличчям в нашій дружній сім’ї, і тому відкриваємо нові вакансії:

Відправити резюме

Safety

captchaPlease input letters you see on the image.
Click on image to redraw.

Вакансії

  • Що необхідно робити:

    • Оформлення та введення первинної документації в 1С: прихід ТМЦ, витрати (рахунки, накладні), акти виконаних робіт, реєстри банку, рахунки на оплату, виписка подорожніх листів, облік і підшивка документів
    • Проведення виписок в 1С на підставі платежів у клієнт-банку
    • Роздруківка дублікатів документів, відправка поштою
    • Заповнення книг обліку доходів по СПД
    • Облік палива і автомобілів на підприємстві
    • Кадрова документація

    Нам важливо, щоб у Вас була:

    • Вища або спеціальна освіта (бухгалтерський облік або аудит)
    • Досвід роботи бухгалтером від 1 року
    • Досвідчений користувач 1С: Бухгалтерія 8.2, Excel, MEDoc, Word
    • Знання податкового законодавства, бухгалтерського обліку
    • Здатність швидко працювати з великими обсягами господарських операцій (номенклатурою).

    Ми пропонуємо:

    • Графік роботи: понеділок - п'ятниця, 09.00 - 18.00
    • Оплачувана відпустка
    • Робота в молодому і швидко зростаючому колективі
    • Можливість кар'єрного росту
    • Офіс знаходиться біля М Почайна
    • Зарплата договірна за результатами співбесіди

  • Основні завдання:

    1. Доставка і передача вантажу (вбудована побутова техніка) на точку
    2. Кількісний та якісний прийом і передача вантажу згідно документів
    3. Документальний супровід вантажу
    4. Навантаження / вивантаження товару
    5. Маршрути по території України

    Кого ми бачимо на цій посаді:

    1. Чоловік, вік 24-45 років
    2. Досвід роботи на аналогічній посаді вітається
    3. Наявність посвідчення водія категорії В, С обов'язково!
    4. Безаварійний досвід водіння
    5. Відсутність шкідливих звичок
    6. Відсутність судимості

    Ми пропонуємо:

    1. Додаткова оплата за розвантажувально-навантажувальні роботи!
    2. Графік роботи: понеділок - п'ятниця, 09.00 - 18.00
    3. Місцезнаходження - с. Зазим'я, безкоштовна розвозка з Броварів
    4. Робота на машині VW Crafter, Sprinter, Atego, Mercerdes Vito, Caddy

  • Основні завдання:

    • Завантаження / вивантаження вантажу
    • Переміщення товару по складу і його розміщення
    • Комплектація товару згідно з документацією
     

    Кого ми очікуємо побачити:

    • Чоловік;
    • Фізична витривалість, спортсмени вітаються!
    • Можливо без досвіду роботи
    • Відсутність судимості
     

    Ми пропонуємо:

    • Графік роботи: понеділок - п'ятниця, 09.00 - 18.00
    • забезпечення робочим одягом
    • дружний згуртований колектив
    • розвозка зі складу та на склад
    • офіційне працевлаштування та виплата зарплати без затримок!
    • Премія за результатами виходів на роботу
    Місцезнаходження - с. Зазим'я, безкоштовна розвозка на склад і назад з м. Бровари
     

  • Що ми очікуємо від Вас:

    • Вища освіта (технічна, економічна, інформаційні технології);
    • Розуміння технологій Інтернет-маркетингу, SMM, SEO (для організації і контролю роботи фахівців);
    • Уміння працювати з декількома проектами одночасно і розставляти пріоритети;
    • Глибоке вивчення і знання особливостей продукту, аналіз вимог споживачів, конкурентного середовища, дослідження ринку;
    • Розробка стратегії просування та інтернет-продажів;
    • Досвід роботи в компанії, яка займається продажами на ринку В2В, B2C - буде перевагою;
    • Досвід розробки та реалізації короткострокових і довгострокових маркетингових стратегій;
    • Наявність успішно реалізованих маркетингових проектів;
    • Ведення усієї необхідної аналітичної звітності
     

    Що необхідно зробити:

    • Сформувати і реалізувати маркетингову стратегію;
    • Побудувати канали комунікацій з В2В сегментом;
    • Розробити та провести заходи, компанії з просування;
    • Організувати заходи, спрямовані на підвищення упізнавання і правильної асоціації компанії на ринку;
    • Позиціонувати бренд відносно конкурентів, виявити конкурентні переваги і ключові цінності;
    • Підготувати маркетингові матеріали (розробити каталоги, брошури, рекламні макети, сувенірну продукцію);
    • Реалізувати заходи щодо Інтернет-просування (SEO-просування сайту, підготовка дайджестів і розсилок, випуск матеріалів в онлайн каналі);
    • Провести аналіз віддачі маркетингових програм, надати рекомендації, оптимізувати фінансові вкладення у просування продукту;
    • Організовувати роботи зі створення відеоконтенту, робота з youtube каналом.
     

    Від нас:

    • Затишне і комфортне робоче місце в центрі міста
    • Позитивний молодий колектив
    • Можливість рости і розвиватися, підвищувати свій рівень
    • Своєчасна виплата заробітної плати;
    • Офіційне працевлаштування;
    • Можливість створювати цікаві проекти і керувати командою;
    • Остаточний рівень заробітної плати за результатами співбесіди.
     

  • Кого ми очікуємо побачити:

    • Досвід роботи на аналогічній посаді в сфері оптової / роздрібної продажу вбудованої побутової техніки від 1 року;
    • Вища освіта в сфері економіки, торгівлі, підприємництва;
    • Навички ведення переговорів;
    • Готовність до відряджень, досвід складання комерційних пропозицій та специфікацій;
    • Права категорії В будуть перевагою

    Що потрібно робити:

    • Підтримка існуючої клієнтської бази, пошук нових клієнтів.
    • Виконання плану продаж
    • Формування і супровід замовлень.
    • Планові відвідування закріпленої території;
    • Ведення звітної документації.

    Ми пропонуємо:

    • Затишне і комфортне робоче місце
    • Офіс в центрі міста
    • Корпоративна зв'язок, автомобіль
    • Оплачувані лікарняні та відпустки
    • Графік роботи - 5/2
    • Позитивний молодий колектив
    • Можливість рости і розвиватися, підвищувати свій рівень
    • Можливість відвідати інші міста

  • Основні функціональні обов'язки:

    1. Контроль і обслуговування автопарку компанії (легкові і вантажні автомобілі)
    2. Робота зі страховими, ДАІ та станціями ТО
    3. Закупівля запчастин для автомобілів
    4. Контроль роботи водіїв-експедиторів
    5. Контроль за встановленими нормами пробігу автомобілів компанії і витратою палива

    Кого ми бачимо на цій посаді:

    1. Чоловік, вік 24-45 років
    2. Досвід роботи на аналогічній посаді вітається
    3. Наявність посвідчення водія категорії В, С обов'язково!
    4. Безаварійний досвід водіння
    5. Лідерські якості будуть перевагою
    6. Знання офісних програм та вільне володіння комп'ютером

    Ми пропонуємо:

    • Затишне і комфортне робоче місце
    • Корпоративна зв'язок, автомобіль
    • Оплачувані лікарняні та відпустки
    • Графік роботи - 5/2
    • Позитивний молодий колектив
    • Можливість рости і розвиватися, підвищувати свій рівень

    Місцезнаходження - с. Зазим'я, безкоштовна розвозка на склад і назад з м. Бровари

Якщо Вас зацікавили наші пропозиції,

будемо раді знайомству із Вами!


Контакти

Телефон

073 217 7777

0800 21 7777

Адреса

04080, м Київ,

вул. В. Хвойки, 21

Режим роботи

Понеділок – п'ятниця

9:00 – 18:00