Заповніть форму
⭐️ Який у вас графік роботи?
Наші менеджери працюють
Пн - Пт: 9:00-18:00
Сб - Нд: вихідні
⭐️ Ви даєте гарантію на товар?
Купуючи техніку у нашому інтернет-магазині, ви отримуєте надійну, сертифіковану побутову техніку з гарантією від виробника.
⭐️ Що потрібно для гарантійного обслуговування?
- документ, що підтверджує покупку (чек або видаткова накладна);
- збереження всіх пломб та маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;
- дотримання вимог інструкції з експлуатації.
⭐️ Гарантійне обслуговування не проводиться якщо!
- виріб має сліди механічного пошкодження або стороннього втручання;
- порушені заводські пломби та відсутнє маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру або представником виробника;
- використовувалися неоригінальні комплектуючі;
- неправильної установки й підключення виробу.
- на вироби з несправностями, які виникли внаслідок експлуатації, в тому числі внаслідок нестабільної роботи електромережі (відхилення частоти від номінальної більше ніж на 0,5%, напруги - більш ніж на 10%)
⭐️ Повернення та обмін товару
Повернення та обмін товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення товару протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, здійснюється згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
⭐️ Як зв'язатися з командою сервісу компанії Minola?
З усіх питань, пов'язаних з експлуатацією та сервісним обслуговуванням продукції, Ви можете звертатися за телефонами:
073 217 7777
0 800 21 7777
або заповнивши форму електронної заявки.